
CARNAVAL SANT FELIU DE GUÍXOLS 2025 - Informació inscripcions
El termini per formalitzar les inscripcions començarà el dilluns 3 de febrer i finalitzarà el diumenge 16 de febrer, ambdós inclosos.
Cal formular les sol·licituds mitjançant el model disponible al web de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols a través del tràmit:
https://ciutada.guixols.cat/OAC/TramitadorExt.jsp?useValid=true&texpcod=9120&showSteps=true&rol=CIUT
Caldrà acompanyar a les sol·licituds la documentació següent:
a) Document que acrediti la personalitat i representació del sol·licitant.
b) Declaració responsable de que el sol·licitant no incorre en cap de les circumstàncies que impedeixen gaudir de la condició de beneficiari de subvencions publiques establert en l’article 13 de la LGS.
c) Per a colles de nova participació o per a colles que hagin canviat les seves dades bancàries, s’haurà de fer el tràmit d’alta/modificació de creditor i certificat compte bancari segons el model i procediment que es troba a https://ciutadania.guixols.cat/tramit/Comunicacio-de-dades-bancaries-per-part-dels-proveidors_1298
d) Memòria/Projecte de l’activitat, en el que ha de constar expressament nombre de participants en la comparsa, colla o carrossa , nom o títol de l’activitat, descripció de l’activitat, tenint en compte els requisits tècnics següents:
o Carrossa: Conjunt de plataforma decorada més una comparsa mínima de 25 persones.
o Carrossa d’animació: Conjunt de plataforma decorada, amb el grup de persones enfilades a dalt de la carrossa.
o Comparsa: Grup mínim de 25 persones, acompanyades d’un vehicle per dur la música, llum, etc.
A efectes de donar més vistositat al Carnaval es crearan tres categories de carrosses:
o Carrossa petita: fins a 7 metres de llargada.
o Carrossa gran: a partir de 7,50 metres de llargada.
o Les carrosses que mesurin entre 7’01 m. i 7’49 m. de llarg podran escollir en quina categoria volen participar.
o Carrossa d’animació.
o Amplada mínima de 2 m i màxima de 4 m.
o Alçada màxima dels elements fixos: 4,5 m (alçada del cablejat i enllumenat públic del recorregut de la rua).
o Els conjunts formats per dues plataformes decorades seran considerades carrosses grans.
e) Declaració responsable sobre que les disfresses utilitzades no han estat utilitzades en anys anteriors en qualsevol altra rua.
f) Designació del responsable de la comparsa, colla o carrossa, amb designació de numero de telèfon i que estarà a disposició de l’ organització els dies de les rues.
g) Declaració responsable sobre l’antiguitat en la participació en la Rua del divendres.
h) Compromís d’aportació, o aportació en el cas de que se’n disposi de la documentació tècnica següent:
- En el cas dels vehicles de motor:
o En el cas de vehicles adaptats com a plataformes, una còpia de la factura d’un mecànic oficial autoritzat i inscrit en el Registre d’Agents de la Seguretat Industrial de Catalunya, on consti el següent:
§ Revisió de frens
§ Revisió del fre de mà
§ Revisió dels pneumàtics
§ Revisió motor
§ Assegurances de circulació i de responsabilitat civil obligatòries (segons el que disposa el Reial Decret 1207/2008, de 12 de desembre, pel que s’aprova la Llei de Responsabilitat Civil i assegurança en la circulació de vehicles de motor).
o Un comprovant de l’ITV en vigor.
o Declaració responsable de que el vehicle participant reuneix les característiques idònies per a la realització del recorregut complert.
Si analitzada la documentació presentada s’observa que manca documentació o omissions d’algun o d’ alguns dels documents exigits, es requerirà al sol·licitant per que en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar des del següent al de la recepció de la notificació, esmeni el defecte o acompanyi la documentació preceptiva amb la indicació de que si no ho aporta, se’l tindrà per desistit en la seva sol·licitud.
Criteris d’admissió
a) Rua del divendres 28 de febrer: s’admetran 60 colles i 3 colles representants dels Carnestoltes de Santa Cristina d’Aro, Castell-Platja d’Aro i Sant Feliu de Guíxols
b) Rua matinal de diumenge 2 de març: s’acceptarà a totes les colles que ho sol·licitin.
Les colles membres de la Federació de Colles de Carnaval Ganxones, de l’Associació de Colles de Carnaval de Santa Cristina d’Aro i de la Federació de Colles de Carnaval de Castell - Platja d'Aro tenen garantida la plaça. Per formalitzar la reserva, aquestes associacions hauran de presentar un llistat amb les colles al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Un cop presentat aquest llistat caldrà que formulin les sol·licituds d’inscripció mitjançant el model normalitzat disponible al web de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols a través del tràmit https://ciutada.guixols.cat/OAC/TramitadorExt.jsp?useValid=true&texpcod=9120&showSteps=true&rol=CIUT,
Les colles d’aquestes 3 poblacions només hauran de presentar la documentació tècnica als seus respectius ajuntaments per tal d’organitzar la coordinació tècnica entres les tres administracions.
En cas que les inscripcions rebudes superin el màxim de participants permès es farà una selecció amb els criteris següents:
- Valoració del projecte presentat.
- Antiguitat a la Rua del divendres.
Si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..