Bases per participar al 69è Concurs - Exposició de flors
69è Concurs- Exposició de flors
Concurs-exposició de flors amb dues modalitats de concurs, presencial i at home.
BASES :
1. En aquest concurs-exposició, hi podrà participar tothom qui ho desitgi i que no sigui professional del món de la jardineria.
2. Modalitat presencial
- Categories:
- Rosa Individual
- Bonsai
- Ram de flors
- Ikebana
- Flor boscana
- Orquídia
- Ornamentació
- Els i les participants hauran de presentar les flors tallades en els seus propis utensilis. Per a les modalitats de rosa individual l’organització facilitarà un gerro igual per a tothom.
- Pel que fa a la participació, tant de rosa individual, rams i plantes, se n’admetran un màxim de tres unitats per concursant i modalitat.
- Horaris de presentar, tant plantes com flors tallades, serà als Safarejos del Puig el divendres 6 de maig, de 15 a 18 h; i el dissabte 7 de maig, de 9 a 13 h.
3. Modalitat 'At home'
- Categories:
- Planta verda
- Planta florida
- Cactus
- Balcons i jardins
- Categoria infantil i juvenil ( fins 12 anys)
- Pel que fa a la participació, s'admetran un màxim de 3 fotos per persona que s'hauran d'enviar a l'adreça de correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o a través de whatsapp 606948396 indicant el nom, cognom i categoria de concurs.
- Les dates per enviar les fotografies serà des del dilluns dia 2 de maig al dijous 5 de maig de 2022 a les 24 h.
4. Premis:
- Categories presencials fins a un màxim de 3 premis
- Categories virtuals 1 premi
5. El repartiment de premis es farà el dissabte dia 7 de maig a les 20 h. a la Plaça del Puig.
6. El jurat qualificador no coneixerà amb antelació els propietaris de les plantes i flors i les seves decisions no podran ser apel·lades.
Participar en aquest concurs suposa l’acceptació total d’aquestes bases. Els imprevistos seran resolts per l’organització, el veredicte de la qual serà inapel·lable.