Aquest dissabte, 7 de febrer, l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols celebra un acte commemoratiu dels 50 anys de la mort de Francisco Franco. Es farà a les 11h, al Monestir.
El programa inclou una exposició “50 anys en llibertat” i una conferència de la catedràtica Anna Maria Garcia Rovira.
-Aquest és el programa:
-11h. Inauguració de l'exposició: 50 ANYS EN LLIBERTAT "la música i la fotografia com a protagonistes". Oberta fins l'1 de març de 2026.
-11.30h. Conferència a càrrec d'Anna Maria Garcia Rovira, catedràtica d'Història Contemporània de la UdG.
