Sant Feliu inverteix cent setze mil euros en la millora de la il·luminació i instal·lació elèctrica dels camps de futbol
L'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha invertit 116.000 euros en la millora de la il·luminació i instal·lació elèctrica dels dos camps de futbol de la ciutat. Les millores consisteixen en el canvi dels focus actuals per llums LED més eficients i potents i la substitució dels quadres elèctrics. D'aquesta manera, es tindran uns camps més il·luminats, més respectuosos amb el medi ambient i eficients i es garanteix una millor pràctica de l'esport.
Els canvis es faran en dues fases diferents en els dos recintes. La primera ha començat aquesta setmana en el camp de futbol Josep Sunyer i Arxer, mentre que la segona fase es farà al camp de futbol de Vilartagues abans no acabi l'any.
Mentre dura la intervenció al Josep Sunyer i Arxer, l'Ajuntament ha llogat torres de focus mòbils per reduir al mínim l'impacte en l'activitat esportiva del camp.
